Продавець VIDITEK Engineering Group розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
343 відгуків
+380 (63) 377-40-00
VIDITEK Engineering Group
Кошик

Договір на приймання устаткування в ремонт

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР-ОФЕРТА

про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту обладнання

від 5 квітня 2020 року (з доповненнями від 12 червня 2023 року)


Даний договір складено відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільного кодексу України та відповідно до «Правил побутового обслуговування населення», використовуючи відповідні значення термінів

Замовник - особа, якій надається побутова послуга;
Виконавець - суб'єкт підприємницької діяльності (юридична особа незалежно від форми власності та фізичні особи), яка надає побутові послуги;
побутове обслуговування населення - організована діяльність суб'єктів підприємницької діяльності, пов'язана з наданням побутових послуг;
побутова послуга - вид діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, пов'язаної із задоволенням конкретної побутової потреби індивідуального замовника.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/313-94-п


  1. Замовник передає, а ФОП Єрмолаєв Іван Олександрович (далі - Виконавець) приймає обладнання (далі - Пристрій) у ремонт. В розібраному вигляді Пристрій не приймається і не видається. Для проведення ремонту Пристрою необхідно зробити діагностику — пошук несправності і визначення технічного стану Пристрою. У разі звернення Заявника за гарантією, Пристрій відправляється на діагностику для встановлення причин поломки і визначення, чи є конкретно взятий випадок гарантійним. У разі, якщо ремонт визнано гарантійним, Виконавець зобов’язується безоплатно усунути несправність, а в разі неможливості ремонту, здійснити повернення коштів за виконані ремонтні роботи та встановлені комплектуючі з їх подальшим демонтажем.

  2. Виконавець не несе відповідальності за сумки, чохли, сім-карти, флеш-накопичувачі, карти пам'яті, Wi-Fi адаптери, мишки (маніпулятори) та інші комплектуючі, залишені в сервісному центрі.

  3. У разі порушень Замовником умов експлуатації, наявності слідів некваліфікованого ремонту, механічних пошкоджень або потрапляння рідини, Виконавець не несе відповідальності за можливу повну або часткову втрату працездатності Пристрою в процесі ремонту.

  4. Замовник попереджений про необхідність збереження особистих даних, телефонної книги, файлів та інших параметрів перед здачею Пристрою в майстерню.

  5. Виконавець не несе відповідальності за можливу втрату пам'яті Пристрою, налаштувань, програмного забезпечення, інформації та інших даних, що зберігаються у внутрішній пам'яті Пристрою, а так само на знімних носіях, в ході ремонту або діагностики обладнання.

  6. Виконавець не несе відповідальності за наявність будь-якої інформації в будь-якому її вигляді і за неліцензійне програмне забезпечення, яке знаходиться на носії Замовника у момент його передачі в ремонт. Усю відповідальність за це несе виключно Замовник або його представник, на якого виписана квитанція про прийняття Пристрою в ремонт. За наявності важливої або конфіденційної інформації носій (жорсткий диск або SSD, карта пам'яті тощо) може бути виданий Замовнику на його вимогу під час прийняття Пристрою на діагностику.

  7. Методика діагностування обирається безпосередньо представником Виконавця. Термін виконання діагностики може становити від 12 до 48 робочих годин, в окремих випадках до 96 робочих годин. Ремонтні роботи підвищеної складності виконуються у строк до 21 робочого дня. У разі замовлення запчастин тривалість ремонту може бути збільшена на термін від 7 до 60 робочих днів.

  8. У разі відмови Замовником від ремонту, визнання його недоцільним або неможливості його виконання з об'єктивних причин, Замовник зобов'язується оплатити вартість діагностики в розмірі 200 (двісті) гривень та попередити Виконавця як мінімум за 6 робочих годин від бажаного часу отримання Пристрою про відмову від подальшого виконання побутової послуги. Це необхідно для того, щоб демонтувати встановленні запчастини Виконавця, зібрати Пристрій та підготувати його для видачі.

  9. У випадку післягарантійного ремонту Виконавець самостійно обирає терміни гарантії на побутову послугу з ремонту та відновленню Пристрою та несе відповідальність виключно в межах 1) встановлених гарантійних термінів, 2) виконаних робіт та замінених деталей. Надана гарантія не розповсюджується на всі компоненти та вузли пристрою. На виконані профілактичні заходи (чищення, обслуговування) та на роботи, пов’язані з установкою або оновленням програмного забезпечення гарантія не поширюється.

  10. У разі виконання гарантійного ремонту гарантійні терміни на роботи та комплектуючі подовжуються на час знаходження Пристрою в Сервісному Центрі Виконавця.

  11. Гарантійні зобов'язання припиняються та можуть бути анульовані у випадках: наявності слідів теплового, механічного або електричного впливу; наявності слідів несанкціонованого ремонту; порушення цілісності пломб Сервісного Центру Виконавця; виявлення всередині пристрою сторонніх предметів, слідів потрапляння рідин, живих і неживих організмів;

  12. Термін зберігання Пристрою, а також відновленої інформації обмежений і не може перевищувати 60 днів з дати закінчення ремонту. По досягненню цього терміну, або після запису інформації на носій Замовника (залежно від того, що настане раніше), збереження Пристрою та інформації не гарантується і жодні претензії не приймаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner