Продавець VIDITEK Engineering Group розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
343 відгуків
+380 (63) 377-40-00
VIDITEK Engineering Group
Кошик

Умови гарантії

УМОВИ ГАРАНТІЇ

на придбані товари у VIDITEK Engineering Group

від 30 березня 2023 року


Даним гарантійним талоном ФОП Єрмолаєв Іван Олександрович РНОКПП 3354200277 (далі - Продавець) підтверджує відсутність будь-яких дефектів у проданому виробі і зобов’язується забезпечити безкоштовний ремонт чи заміну елементів, які вийшли з ладу, протягом всього гарантійного терміну, який продовжується на час знаходження виробу в ремонті. Проте, Продавець залишає за собою право відмови від безкоштовного гарантійного ремонту у разі недотримання викладених нижче умов гарантії. Всі умови діють в рамках законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством країни.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Споживач перед отриманням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів у точці видачі. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів безкоштовно, не враховуючи дня купівлі.

Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ №218 від 23.09.1991р.

Якщо посилка вже отримана та оплачена, повідомте Продавця про повернення, зберіть повну комплектацію, роздрукуйте та заповніть заяву на повернення (обов'зково!) та додайте її у посилку. Ретельно запакуйте товар. У тому випадку, якщо товар був відправлений Новою Поштою, у додатку виберіть "Легке повернення" по електронній накладній, який ви отримували товар, та відправляйте посилку. Деталі на сайті Нової Пошти. Якщо було обрано будь-яку іншу доставку, безкоштовне повернення можливо УкрПоштою на відділення 65078, Єрмолаєв Іван Олександрович. т. 0972252782. платник - одержувач.

Повернення коштів відбудеться після отримання фахівцем товару та його перевіркою на дотримання умов повернення. Якщо на товарі є значні сліди використання, споживачу доводиться інформація, що можна вирішити питання по наступній схемі, наведеній нижче.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПО ГАРАНТІЇ

Що таке "істотний недолік"? Це такий недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наведених нижче ознак:

а) його взагалі не можна усунути;

б) його усунення потребує понад 14 календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Частіше за все виявити істотний недолік одразу не можливо: спочатку треба виявити просто недолік. Наприклад: праска яка не працює - це недолік чи істотний недолік? Для початку продавець і покупець виходять з того, що це просто недолік. Якщо потім з'ясовується, що недолік усунути не можна взагалі, усунення потребує більше 14 днів, то просто недолік перетворюється в істотний недолік.

Умови гарантії:

1. Гарантія дійсна тільки за наявності розрахункового документу (чеку), правильно і чітко заповненого гарантійного талону з вказівкою серійного номера виробу, гарантійного терміну.

2. Безкоштовний ремонт проводиться лише протягом гарантійного терміну, вказаного в гарантійному талоні.

3. Серійний номер і модель виробу повинні відповідати вказаним в гарантійному талоні.

4. Виріб знімається з гарантії в наступних випадках:

  • у разі порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації;
  • якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу в неуповноваженому сервісному центрі;
  • якщо виявлені несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу за винятком випадків обумовлених в інструкції з експлуатації;
  • якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалася у виробних або професійних цілях;
  • якщо виявлені механічні пошкодження.

5. Гарантія не розповсюджується на наступні несправності:

  • пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах;
  • пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими чинниками;
  • пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлячих, телекомунікаційних, кабельних мереж, відсутністю заземлення ті інших подібних зовнішніх чинників;
  • пошкодження, викликані використанням нестандартних (неоригінальних) витратних матеріалів і запчастин;

6. Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (батарейки/акумулятори, термоінтерфейси, кабелі, перехідники, роз'єми тощо).

7. В гарантійне обслуговування не входить навчання замовника роботі з придбаним устаткуванням.

8. На гарантійний ремонт виріб приймається лише при наявності повної наявності комплектації (неушкоджена тара виробника, інструкції, паспорти, з’єднувальні кабелі тощо)

9. У випадку виходу товару з ладу з вини споживача, останній втрачає право на гарантійне обслуговування!

10. Відправка на гарантію Новою Поштою:
Отримувач: Єрмолаєв Іван Олександрович, т. 0972252782, м. Одеса, відділення №138
Платник: Відправник, без післяплати

11. Якщо виконані всі умови гарантії, Продавець зобов'язаний безоплатно усунути недоліки та повернути товар покупцю за свій рахунок. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків. Якщо ремонт неможливий, покупцю повертаються кошти, або пропонується обмін на інший аналогічний товар.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner