Продавець VIDITEK Engineering Group розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
343 відгуків
+380 (63) 377-40-00
VIDITEK Engineering Group
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернути товар можна протягом 14 днів БЕЗКОШТОВНО. Повернення коштів відбудеться після отримання фахівцем товару та його перевіркою на дотримання умов повернення. _________________________________ УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ 1. Товар не був у використанні та зберіг свої властивості (наприклад, не підійшов, замовлено помилково, змінилися обставини тощо); 2. Повертається в повній комплектації; 3. Зберіг початковий вигляд: немає слідів використання та пошкодження, немає забруднень, потертостей тощо; 4. На товарі є всі заводські маркування, бирки, цілісність пломби (якщо є); 5. Упаковка має бути цілою, заводські плівки — збережені; 6. Стосовно запчастин - повинні бути відсутні сліди паяння, залиття, немає механічних пошкоджень; 7. Пристрій не розкривався, та з нього не заходили у свої акаунти. Якщо на товарі є значні сліди використання, споживачу доводиться інформація, що можна вирішити питання по схемі, яку можна знайти у пункті "ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПО ГАРАНТІЇ" розділу "Умови гарантії". При злісному порушенні умов повернення товар повертається споживачу за його рахунок, кошти НЕ повертаються. _________________________________ ЯК ПОВЕРНУТИ 1. Якщо посилка приїхала до відділення, а раптом ви зрозуміли, що товар вам вже не потрібен, повідомте нас про своє рішення, ми скасуємо замовлення і ви взагалі нічого не витратите, гроші повернуться вам на картку автоматично (якщо ви не виходите на зв'язок протягом безкоштовного зберігання, товар повертається автоматично, вас вносять у чорний список отримувачів України). 2. Якщо посилка вже отримана та оплачена, повідомте нас про повернення, запакуйте товар (якщо він був розпакований), зберіть повну комплектацію, роздрукуйте та заповніть заяву на повернення (обов'язково!) https://1drv.ms/w/s!Ao8_uwESFS2T3kTOo24TSdNjLxEV?e=Pr97b9 3. Якщо доставка була Новою Поштою, у додатку Нової Пошти виберіть "Легке повернення" по електронній накладній, та відправляйте посилку. Деталі на сайті: https://novaposhta.ua/lp/ 4. Якщо було обрано будь-яку іншу доставку, то безкоштовне повернення можливо УкрПоштою: на відділення 65078, Єрмолаєв Іван Олександрович. т. 0972252782. платник - одержувач.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner